För Karros skull...

...tar jag och skriver ett inlägg, så hon inte klagar mer ;)
Börjar med att gratulera tanten till jobbet! =)

Så i veckan har det väl inte hänt så mycket, träningar, plugg och så icke att förglömma:
invigningen av Oyster Bar! En helt oförglömlig kväll med smarriga ostron, snittar och champagne.
Där kvällen senare toppades av att Ryan Roxie (bl.a. Alice Cooper förra gitarrist) spelade några låtar och minglade med oss i publiken. Två låtar ni måste lyssna på är: This Year och Second Chances

Han var hur trevlig som helst! Tänk vad roligt det vore om alla stjärnor vore så "down to earth".
En sak som jag kommer ihåg som han berätta var att hälfen av alla pengar han tjänar går till välgörenhet. Som exempel sa att han om han tjäner 2 miljoner kronor så har ju han inget behov av så mycket pengar, så då skänker han hellre 1 miljon till dem som behöver det mer, så himla stort! Once again, tänk om alla stjärnor skulle tänka så...

I helgen blir det till att spöa Perka i tv-spel (igen!), bära betong och skräp, plugga och ha en helt fri lördagskväll, då jag bara ska skämma bort mig själv, så himla skönt :) Måste ta vara på de få dagarna jag flyger solo ;)

Idag har jag även varit och röstat, mycket roligt! Hoppas det partiet jag röstar på får fler röster i år än förra året... Vore nog bra för Sverige!
Har även skrivit om mitt lån och bundit det för 1 år framåt, så nu håller jag tummarna för att räntorna inte stiger så mycket under detta år...

Jaja, nu har jag tjajat tillräckligt!
Trevlig helg alla! :)

Kommentarer
Postat av: karro

Great Cizzi! :)

2010-09-25 @ 19:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback