Would it matter?

If I left tomorrow would anybody care
Stuck in this sorrow
Going nowhere
All the chances that have passed me by
Would it matter if I gave it one more try
Would it matter at all

Ge mig:



Ganska intressant att så fort det ska planeras och göras saker så är först alla jättepå och sen droppar dem av en efter en... It's the same old song :/ Men jag börjar bli ganska van vid det nu...
Jag tror jag ska joina Fredriks klubb och sluta planera saker med människor, för man blir lika besviken varje gång även om man kanske inte visar det.

"Glass this side - do not truck"


Kommentarer
Postat av: Majsan

Du får komma øver på en afterwork i Oslo :D mohahahah

2010-03-04 @ 16:28:41
Postat av: Captain Bitter

Dörren står öppen, kostar en tjuga i garderoben bara

2010-03-04 @ 20:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback