Världens konstigaste huvudvärk...

Har världens konstigaste huvudvärk idag... Känns typ som om hjärnan är för stor för skallen... Och den risken lär ju inte vara så stor :-P Dessutom är det mer molande än värk, mkt märkligt!

Ge mig sol och vita stränder...


Men svensk sommar och vackra kvällar duger med...

Längtar faktiskt till sommaren då man kan börja använda balkongen och grilla och fondua hela nätterna långa, myyyyys :) Gott sällskap och några flaskor vin är allt som behövs, eller hur syster? :)

Vårt system på jobbet går sisådär idag... men just nu är det jag som sabbar allt mohahaha...

Är iaf träning på CC ikväll, alltid lika roligt! Även fast jag uppskattar Skarpäng med, speciellt torsdagsträningarna då man får träna på riktigt strävt golv, ger en ganska mycket som målvakt faktiskt :)
Hoppas iaf på en rolig och jobbig träning idag!

Imorgon ska jag till Systemet och köpa öl inför fredagen, undras vad man ska köpa, några tips? :D
Och så blire lunch på Café de Calma, bästa lunchstället på ön!

Ett artikelnummer kvar och ändra nu....duudumdumduuum...

Oooh, nu kom Bleeding Love med Leona Lewis på radio - gryyym!

Nu har jag nog inget mer o säga...tjollahopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit i sällskapet :) dricker du tillräckligt mycket vin så behövs inte det heller



Kanarieöarna kan vara ett alternativ för oss :) Jag har aldrig varit där

2010-03-10 @ 12:36:43
Postat av: Cizzi

Jaha... nej men jag får väl grilla och fondua själv på min balkong i sommar då :( :(



Ja, det är ju varmt o sol där iaf :D

Postat av: Anonym

Ehe PROBLEEEM, JAG har liksom ingen balle så jag måste vara hos dig i vår/sommar :) Vin smakar så mycket godare utomhus

Till min nästa vinleverans beställer jag också 6 flaskor Prosecco o 6 flaskor skumpa rosa :) Den kommer i juni

Sen vet vi var vi sitter nånstans hela sommaren

2010-03-10 @ 14:50:19
Postat av: Anonym

åååh vad jag älskar den där bilden när vi går i havet

2010-03-10 @ 15:04:21
Postat av: Cizzi

Ååååh dröm :D Då är det tokspikat =)



Hahahaha ja, den är roooolig :)

2010-03-11 @ 07:22:05
URL: http://whodareswins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback