Sååå arg....

Bättre start på morgonen kunde man få...

Hursomhelst så tog vi 17e raka igår, hur nice som helst! Riktig laginsats då Älvsjö återigen bjöd oss på det svåraste motståndet, men vi visade att även vi kan vinna trots underläge, otroligt bra och en trygghet inför kvalet!
Stor eloge till Isen som var som en gudinna på planen och äntligen fick visa hur bra hon är!
1 match kvar nu, vinner vi den så är vi obesegrade rakt igenom, sedan är det bara kvalet kvar :)

Imorgon ska jag åka och ta blodprov, så man kan börja med B12 igen så man blir lite pigg!

Har åkt på magkatarr nu också bara för att jag käkat så mycket värktabletter på senaste tiden... Ingen hit alls! Men men what to do...

Helgen har varit riktigt oaktiv, dundermigrän i fredag=gick aldrig upp ur sängen, lördagen solade jag lite sen blev det mest sova och se på film, igår var det match-film-sova i den ordningen... Och fortfarande är jag lika trött blä!

Jaja, inte mycket o göra åt saken, nu ska jag jobba kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback