Kvalfeber

Kvalet närmar sig med stormsteg och kvalfeber börjar sätta in, är såååå jävla taggad!
Kändes som om jag gjorde en riktigt bra träning igår också, så det var kul :)


Vaknade vid halv sex idag och var suupermega pigg, men valde att inte gå upp då utan försöka sova lite till och oj vilket bra val jag gjorde :D Drömde en sån där skön dröm som aldrig kommer hända :-P Drömde iaf om att jag satt hemma hos Andreas Carlsson och drack vin med honom, Laila Bagge och Anders Bagge - jättekonstigt! Och drömmen slutar med ett hångel med Mr. Carlsson och roliga blickar från Laila, så jag vaknade lycklig :) Sjuka drömmar for the win! :D

Drömmarnas vägar och val är allt lite konstiga ibland :D Men het är han :)

Infra är hur trevligt som helst och jag trivs :) Now time to work!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag låtsas att jag inte kan läsa vad du skrivit ovan

2010-03-23 @ 14:49:12
Postat av: Cizzi

Hahahahaha ja syster gör det :D

2010-03-23 @ 15:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback