Kom, kom, kom :-P

Trött tröttare tröttast... men jag har iaf varit och tagit blodprov idag och efter jobbet idag ska jag och Mia till Stockby och sola, såååå skönt!

Messade lite med Perka igår och han berättade då att han bokat tid för ny gadd, blir gubben från omslaget under och lite annat smått och gott på revbenen, hur jävla coolt kommer inte det bli på en skala?!


Förkänade helt klart att nämnas i bloggen iaf, så coolt tycker jag den kommer bli :)

Btw så har jag lite otippade favoriter i årets Melodifestivalen:
Kom - Timotej
Jag Vill Om Du Vågar - Pernilla Wahlgren

dock hoppas jag att Eric Saade vinner för jag tror han har störst chans i Europa :D

Nu ska jag ut till rekl.rummet hej hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback