Huvudvärk...

1 huvudvärksfri dag av 15 möjliga dagar nu... orka! Bästa var att den huvudvärksfria dagen var i lördags och det var dagen efter jag och syster hade varit ute, spänningshuvudvärk - nehe?
Känner mig allmänt risig idag också... Trött som en gnu, huvudet spränger, snorig, lite ont i halsen och växlar mellan att frysa och svettas, tror det är någon som håller på att åka på förkylning deluxe :/
Men men, what to do?
Till helgen får jag iaf upp mina rullgardiner i sovrummet, det kommer bli niiiiice :D

Gjorde storkok igår av korvgryta - 5 matlådor, muuuuuums! Ska bara vänja min kista vid rotfrukter hahahahaha...


Grymma syskonbarn... :)

Längtar till påsken... Långledigt = umgås med syster och Majsan, wiiiiiiiie =)
Vi ska även hinna spela vår sista kvalmatch och förhoppningsvis se till så att vi går upp till div. 1 då :)

Har börjat fundera lite på att dra till Oslo i ett år eller två... Skulle nog vara jävligt kul men samtidigt segt att lämna syster och vännerna här hemma men ändå... Men vi får se! Allt beror mycket på hur det går i innebandyn...

Veckans bästa nyhet - han är hemma nu! :D :D


Nej, time to do något vettigt och ta en värktablett... Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du verkligen drömmer om Oslo och får ett bra jobb där ska du inte låta innebandyn stå ivägen.

Innebandyn finns ju kvar när du kommer hem till Sverige igen!

Drömmer du om något Cizzi - mitt råd - Kör Bara Kör!

Kom ihåg hur det gick när du flytta till Täby för bla innebandyn

2010-03-03 @ 08:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback