Funderar lite...

Varför ska man alltid få se folks rätta jag precis när man inte behöver det?

Det finns en del människor som jag lägger ner "massa" tid på och bryr mig om (en del väldigt mycket), men egentligen aldrig får något tillbaka ifrån förutom tomma ord och löften. Hur svårt ska det egentligen vara och hålla det man sagt?
Nej, jag är done med att ödsla tid på människor som aldrig ger mig något tillbaka... Jag hoppas bara jag kan hålla det denna gången!

I can still remember
When I was just a kid
When friends were friends forever
And what you said was what you did

Har ju trots allt nästan en handfull med vänner som jag vet alltid kommer vara vid min sida, oavsett vad.
Det är dessa vänner jag kommer lägga min energi på nu, för de är värda min tid och jag vill ge dem min tid och energi.

Through the years and miles between us
It's been a long and lonely ride
But if I got a call in the dead of the night
I'd be right by your side

Vänskap är som ett förhållande - du ger och du tar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

så sant så, du är klok trots att du knappt är torr bakom öronen syrran

2010-03-02 @ 11:04:10
Postat av: Cizzi

Haha tack tror jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback