Freitag

Bara ifall någon har missat det så är det fredag imorgon :)

Imorgon blir det till att träffa Robin och dricka bira, snacka skit och se på film - niiice :)
Lördagen bjuder på solning med syster och sedan Melodifestivalen samt tokladd inför söndagens match.

Ikväll då, ja, då bjuds det på träning, är faktiskt riktigt taggad inför den, nice! Men först blir det nog till att se en del av matchen mellan TIS F96 mot TIS P96 och sedan, om det blir av, min och PP's utmaning... Han ska sätta 6 av 10 skott från prickade linjen - jag tror helt klart att jag vinner :D Men det kommer bli tufft ;)

Förhoppningsvis på fredag nästa vecka så blir det kryssning - nothing but a good time! :D

Nu ska jag ut i rekl.rummet -hej hej hej

Kommentarer
Postat av: Victoria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback