Utlovade tydligen...

...ett blogg inlägg igår... Men är lite trötter idag så det blir bara ett kort över hur mina helgen ser ut just nu :)

Denna helg blir det till att gå på en kusins student på fredagen och lördagen bjuder på middag hemma hos m&p.
Helgen 11-13 juni kommer Peter upp hit, så då blir det Takida på fredagen och lördagen får vi se vad den bjuder på, allt beror på vädret :-P
Helgen 18-20 juni bjuder på cruise med lite skönt folk
Midsommarhelgen bjuder troligtvis på skaldjurhink på Lisapåtorget :)
Helgen 2-4 juli åker jag och Hasse ner till Skövde för att gå på Peters 25-årsfest/maskerad, kommer nog bli galet och vi finurlar för fullt på vad vi ska klä ut oss till...

Och efter dessa helgen är det oplanerat :-P Tror jag slagit nytt rekord i och med att jag har planerat upp 5 helger =)

Vecka 29-30 har jag sedan semester, ska bli sååå skönt!

Ska försöka plocka upp golfen nu i sommar igen också, måste ta och fixa det där himla gröna kortet :) Men
denna gång ska jag fan lyckas!

Ska även ta och bestämma hur jag ska göra med innebandyn... Just denna säsong har inte givit mig så mycket träningsmässigt, dock är det ett underbart lag man spelar i! Blev tillfrågade igår hur jag ska göra och lämnade dem med orden: "Just nu kommer jag inte fortsätta, men det beror på vad ni erbjuder mig"
Man lägger ner så jävla mycket tid på innebandy, så jag måste känna att jag är garanterad att jag får ut något av den nästa säsong, annars kommer jag tröttna som jag gjorde i år... Vore trist att lämna laget dock :(

Till sist bjuder jag på lite bilder från helgen:


Min balkong nu, sommarfin :)
Syrrans nya tatuering, så sjukligt nice!
Och underst, den iskalla fiskningen som endast resulterade i ett drag som "napp"

Nu ska jag försöka hitta några pinnar som kan hålla upp mina ögonlock.... god natt! ;)

Kommentarer
Postat av: syster

Finally :) Men Cizzi du måste skärpa dig nu... Franrike liksom... bästa låten WHAT??!! :)

2010-06-02 @ 07:58:32
Postat av: Cizzi

Hahahaha visst är jag duktig? :P

Jaaa, fruktansvärt skön ju :D Man lbir ju så glad av den P

2010-06-02 @ 08:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback