Right here, right now, nothing is impossible…

…eller någonting sådant… Känns mest som att livet bara går emot en just nu :/

Som tur är har jag massa att se fram emot de kommande helgerna:
Imorgon: Admin-middag med Jessica, Karro och PP - mys =)
Lördag: Avatar och kanske lite ölning med Perka
Söndag: Match och sen middag med Malin
--------------------------------------------------------------------------------------------
Fredag: Middag med Malin och Kajsa
Lördag: Match och sen Thåström med världens bästa syster
Söndag: Ska jag göra något men kommer inte ihåg vad :-P Kanske träffa Sandra :)

You gotta take life for what it is... It will only get as good as you want it to be...

Svårt att se det så just nu, men man får försöka det bästa av det liv man har! Det enda jag vet är att jag inte vill ha ett till år som detta iaf... Har aldrig mått så dåligt och blivit så sviken under ett år som nu... Tror jag har gråtit mer detta år än vad jag gjort i hela mitt liv :/ Det är inte ok! Helomvändning, ja tack!

Detta års mål blir att lägga energi på dem som betyder något och ger mig något tillbaka :)
....tror ni alla vet vilka ni är....

Kan vara en av de finaste låtarna som någonsin gjorts....



Robin, Majsan och Bettan - kom hem!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäkligt trist att höra gumman. Önskade det fanns nåt jag kunde göra.

Du är för ung för att må så där dåligt



Vad är det för jävla skitar till vänner du har som sviker... kan det vara samma person som tidigare som gjort det igen?

2010-01-29 @ 08:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback