Nyårslöften...

I'm back! Eller ska försöka iaf...

Sitter här i soffan och väntar på att Bettan ska komma över =) Det kommer bli väldans skoj!
Skulle egentligen vart på träningsläger men då jag blivit dunderförkyld så valde jag att vila denna vecka så kanske man är frisk till nästa, håller tummarna för det iaf =) Sen i kväll blir det till att träffa Perka också, det kommer också bli drömkul! Imorgon väntar middag och Hairspray (musikalen) med jobbet, också det lär bli väldans trevligt. Sen blir det helg och då får vi se vad som händer =)

Så till nyårslöftena:
¤ Tänka på vad jag äter/äta nyttigare
¤ Inte dricka så mycket läsk, ska försöka minska på kaffet med, men börjar med läsken
¤ Ändra klädstil till lite mer feminint (redan börjat)
¤ Bara lägga energi på dem som verkligen betyder något
¤ Börja leva livet igen

Tror det vara alla... men kanske uppdaterar med fler "nyårslöften" senare :)

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med dom :)

Jag har 0 löften

2010-01-07 @ 08:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback