Dagens vuxenpoäng =)

Så idag har jag samlat in lite vuxenpoäng har nämligen sökt min första högskolekurs - Kvalitetsstyrning, 7,5p (distans) =) Håller nu tummarna för att jag ska komma in för då börjar jag plugga typ redan nästa vecka eftersom kursen redan startat, nice!

Lite huvudvärk idag, tack vare migränen inatt.... Men annars är det fint :)
Vi hade en för jävla bra träning igår också, vilket höjer mitt humör! Inte bara för att den var jobbig (för första gången på väldigt länge) utan också för att mitt lag spelade som gudar! Grymt anfallsspel och grymt försvarsspel! Håller tummarna för att vi har fler träningar av denna kvalitet :) Mycket bra brudar!

Ikväll blir det till att städa och fixa inför fredagens Admin-middag, blir lite vin hos mig före och efter Fonduebonden och så ska ju Karro prova Fernet, inte att förglömma :D
Sedan om jag hinner ska jag spela Little Big Planet på PS3 - börjar ju bli lite för många vuxenpoäng på en och samma dag ;)

Nästa vecka ska jag träffa den här tanten också för första gången på väldigt länge, det ska bli hur kul som helst! :) Vi ska försöka hålla vårt nyårslöfte till varandra, jag hoppas verkligen vi lyckas!


Nu ska jag jobba!

Amen to that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback