Thank God for SVT Play =)

3-0 till Sverige nu, wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihoooooooo :D

Helgen har kantats av migrän och en dundertrevlig middag med mamma i fredags :) Fortfarande migrän dock, så får se hur länge man blir kvar på jobbet... Men med tanke på hur min inkorg ser ut så är det nog kört att ta sig hem tidigare idag :/

Igår var jag och fika med Malin och Hasse i Täby C och sen glodde vi TIS-IKSU, dundertrevligt! TIS känner man tyvärr inte igen längre.... Vart är hjärtat? Vart är laget som aldrig gav upp oavsett vad? Fruktandvärt trist att se och jag tycker verkligen synd om tjejerna i laget och det menar jag verkligen... :(
Lyckades få tag på ett bara dundersköna och enligt mig skitsnygga jeans också för, håll i er nu, 199,50kr :D :D
Tråkigt nöjd jag blev när det var halva priset på halva priset :-P

Jaja, nu ska väl jag försöka styra upp mitt kaos....

Dagens visa ord:
You gotta swin out of your comfort zone to catch the wave that might change your life...

Kommentarer
Postat av: Bettan

Låter super bästis :) Själv så måste jag investera i en ny kattskit skopa då jag lyckats ha sönder två styckena på mindre än en vecka, de nya musklerna från gymmet används bra? ;) Miss you

2010-02-23 @ 00:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback