Segertåget fortsätter

Vi vann med 4-2 idag, dock utan och imponera men vi gjorde det vi skulle och inget mer. Saknade lite kämparglöd och hjärta men tror det lätt blir så i matcherna nu. Är dock helt säker på att när vi står där i kvalet så kommer vi vara så taggade och spela med så mycket hjärta att de andra lagen kommer önska att de sluppit möta oss :) Jag vet vad det här laget går för och när vi väl vill så kommer vi vara omöjliga att stoppa :)
Är väl hyfsat nöjd med min egen insats, Malin fick ge mig några örfilar i första periodpausen för att få mig att tända till lite mer, funkar alltid :) Dock borde jag tagit sista målet, första stolpen hmm.. Men men... så blir det ibland när man tror att man står någon annanstans. Som tur var på verkade det ju inte slutresultatet :D

Annars i helgen har det varit ganska lugnt, fredagen bjöd dock på en dröm AW med syster på Lisapåtorget, världens bästa ställe tror jag... :)

Igår bodde jag typ i sängen med mina nya böcker, var såååå skönt! Dock lyckades jag spilla ut mitt kaffe i sängen... Mindre roligt, men böckerna var bra :D

Nu sitter jag i soffan och ser på Världens Starkaste Barn - Och Jag, mycket sjukt program! Men känns lagom eftersom man har huvudvärk nu igen... bläääää... men men what to do :/

Bästa låten och texten från gårdagens Melodifestival, lite äkta schlager med Pernilla Wahlgren:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback