Life can be whatever you want!

Jag är klar med att oroa mig för saker och ting, livet är alldeles för kort för sådant!
Från och med nu är den ständigt glada jag tillbaka =)


Bra saker:
- Morfar såg ganska pigg ut igår när jag besökte honom, stort plus!
- After-work med Kajsa på fredag, hur kul som helst!
- Middag och Thåström med världens bästa storsnutt
- Täby FC är klara för kval till div. 1
- 4 av våra spelare ligger på topp fem i poängligan - grymt brudar!

Dåliga saker:
- Infra City.... men kan också bli riktigt bra! Vi får se :) Jag får nära till SubWay iaf, muuuums!
Sen har jag nog inga fler dåliga saker just nu, tänker positivt :)

Admin-middagen i fredags var hur trevlig som helst, märkligt att man alltid ska ha så trevligt med sina kollegor, det kommer jag sakna mest... :/
Match i söndags vann vi, trots att vi bara lira vårt spel i en period - stort tjejer!

Jag ska nog åka och köra go-cart snart.... Kommer få tokspö! :D

Nej - hard work work!

P.s. träning på cc ikväll - wooopdidoooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback