God trött morgon

Igår var det min nya favoritdag, tisdag =) Dock gäller detta endast när man kommit hem... Tisdagsmys rockar!
Såg I Hate Valentine's Day och käkade tagliattelie och köttfärssås, diskade och sen installerade jag stereon i sovrummet, slog på Tracy Chapman och la mig i sängen. Sedan tog det inte många minuter innan jag sov... Vaknade halv fyra fullt påklädd, ganska kul! :D Drog av mig kläderna och somnade om igen... Upp som en lärka 05:44... noooooot! Man kan ju tycka att man efter 11 timmars sömn ska vara pigg men icke sa nicke!
Känner mig typ bakis...hm... kan man bli det på cola?... Lite huvudvärk och allmänt seg och trött, mycket märkligt! Men men, kommer nog vara superpigg imorgon istället :)
Och det kan vara bra för tror jag ska ha målvaktsträning med TIS 96-tjejer då... Då måste man ju tänka! Men kommer nog bli kul iaf :)

Bästa är att jag bara har 2 arbetsdagar kvar denna vecka nu - ledig på fredag =)
Så då blir det till att storstäda hemma, besöka och gratta morfar som fyller 90 och sen ska jag och mamma spendera quality-time på Capri och äta & dricka gott, kan bli en dröm fredag!

Ser fram emot lördagen också då jag ska leka med lill-Sandra och se på Melodifestivalen, wiiiiiie :)

Nästa vecka längtar jag som fan till fredag! Då blir det med A.W. med syster på O'Learys - 3 ostron och 1 glas bubbel 149kr, muuuuums!

Tar tillbaka att jag är pigg imorgon... Är ju hockey inatt! Sverige-Tyskland, frågan är om man ska se det....hm...
Dagens I-landsproblem!

Lyssnar just nu på:
Marija Šerifovic - Destiny - grymt bra låt!

Fiskmås (eller?) - ge mig iaf sommar nu nu nu!

Puss hej på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cola??!! Cola???!!! Jag tror jag har läst nånstans att det var någon som lovade nåt i ett nyårslöfte.... VEM kan det ha varit?? VEM VEM vem??!!

2010-02-17 @ 08:40:25
Postat av: Cizzi

Nyårslöftet var att inte dricka så mycket läsk ;)= man får synda ibland :D

2010-02-17 @ 08:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback