Frukost

Just varit nere på Fika Med Frida och köpt en leverpastejsmacka utan tjafs till en av jobbets alla sjuklingar, till mig själv blev det en stoooor kopp kaffe - 3 i ordningen för dagen ;)
Till frulle för min del blev det en rågformsmacka (väldans tråkigt bröd) med grekost och havssalts smör på :)

Tror jag provade jordens äckligaste ekologiska öl igår också... Kan inte ens beskriva vad den smakade :-P
Och by the way så är jag fortfarande ruggigt besviken på M.J's film This Is It... :(

Jag och världens bästa syster innan Thåström:

Funderar på om jag ska besöka henne och Caroline på East idag och ta ett glas vin, men får se hur pigg man är efter jobbet...

Helgens filmlån blir:
Fame
Blood And Bone
Law Abiding Citizen
I Love You, Beth Cooper

och sen väljer jag mellan:
Saw VI
Top Secret

Nu hoppas jag körningen är klar så man kan börja jobba ordentligt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gick ju bra att besöka eliten på East :)) Du såg inte ut att lida så mycket dessutom matade jag dig ju också :)

2010-02-16 @ 07:41:02
Postat av: Cizzi

Jag led inte alls, jag NJÖÖÖÖÖÖÖT =)

2010-02-16 @ 07:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback