Dålig uppdatering...

Japp, det har det varit, men har inte haft tid eller ork och blogga.... Men nu har jag något kul att skriva iaf :D
Idag hoppas jag att jag får boka Oktoberfest för mig och Majsan 1-5 oktober blir vi borta då, dröm!
Igår så bokade syster hotellrum (22-25 juli) för mig, henne och Caroline och nu håller vi tummarna för att vi får tag på Pink-biljetter :D
Så skönt att ha något att se fram emot :D

Denna vecka händer det inte så mycket dock... Funderar på att dra in till O'Learys och deras After-Work på fredag, 3 ostron o 1 glas bubbel - 120kr :D Någon som vill med?
På lördag blir det gourmet-kväll med Malin - lutar åt grillad entrecote och potatisgratäng :D Kan konsumeras några öl också ;) Kvällen kan sluta i Sollentuna på Staffans födelsedagsfest, kan bli kul =)
På söndag är det match mot Huddinge och jag hoppas Segertåget fortsätter då :) Det är också äckliga Alla Hjärtans-dag då... Konstaterad igår att jag inte kommer ihåg senast jag var singel på den dagen, måste vara minst fem år sedan... :-P

Slutar detta inlägg med att bjuda på favoritlåtarna just nu:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha kära syster, äckliga alla hjärtans dag :)) Jag anar en viss bitterhet :) Tänk positivt du slipper köpa fina presenter till nån och sitta tillsammans med alla andra på restaurang.

Du kan istället knäcka en flaska skumpa och fira att du är fri att göra exakt vad du vill!

Skulle gärna följt med med AW på O'Learys men jag o C ska ha långlunch med vin :) Kan vi inte gå det nästa fredag? puss

2010-02-10 @ 10:22:41
Postat av: Maker

kanse kan på fredag :)

om inte planerna ändras så är jag ledig!

2010-02-10 @ 21:16:40
Postat av: Cizzi

Blir inge O'Learys... =( Är pank som en kyrkråtta nu... :/

2010-02-11 @ 07:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback