Smutt kväll

Hade en riktigt trevlig och alldeles lagom fredag igår med Fredrik, Pontus, Jimmy, Karro & Fia =)
Vi började med lite ölprovning i Berget, och det är märkligt att så många öl kan smaka så äckligt! Hahaha...
Sedan drog vi hem till mig drog igång grillen och käkade :)
Fredrik fixade mitt och hans krubb, vilken dröm! Han borde bli kock han! :) Så fruktansvärt gott!
Sedan blev det Talang-tittande och en hel del Twister spelande och även lite dansmatta, sköj!
Kvällen slutade vid tolv-tiden vilket är alldeles lagom vid en fredag :)
Tack alla för en dunderfredag!

Idag har jag inte gjort mkt vettigt... Diskat gårdagens disk, städat lite och sett på film :)
Har inte varit ett dugg sliten dock, otroligt skönt!

Nu ska grabbarna (Fredrik, Jimmy o Pontus) dra till bowlinghallen o dem försöker övertala mig att följa med... Synd att man måste spara pengar :/ Annars hade jag nog följt med :)
Blir nog filmen The Leading Man med Jon Bon Jovi, riktigt bra rulle, eller någon av dem jag lånat från jobbet för min del ikväll istället. Och massor med påskmust :D

Nej, nu ska jag bestämma vad som händer ikväll, hej hej!

Kommentarer
Postat av: karro

CIZZI HALLLÅ? uppdatera!!

Postat av: Maria

Karro, exakt vad jag tänker :)

2010-05-12 @ 10:54:16
Postat av: Anonym

Cizzi, du suger på att uppdatera

2010-05-24 @ 08:30:55
Postat av: Cizzi

Jag kanske inte orka uppdatera, men får väl bättra mig för er skull ;)

2010-05-30 @ 20:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback