Got talent?

Talangfabriken mot divsion 1!!!! :D Asså... jag vet inte ens vad jag ska skriva... Tog nästan en timme innan det ens sjönk in att vi är i division 1! Fattar ni brudar, VI ÄR I DIV. 1!!! :D Känns så jävla stort så det finns inte... Länge sedan jag var så glad över något som hänt på innebandyplan. Tack för glädjen ni ger och för att ni är som ni är brudar!

För att sammanfatta denna säsong:
¤ 20 raka segrar (varav 2 i kvalet)
¤ 5 spelare i topp 10 i poängligan
¤ 4 nollor
¤ 109-41 i målskillnad i serien
¤ 20-7 i målskillnad i kvalet

Kan inte säga något mer än:
Trust
Focus
Creativity
TFC

Nu tar vi division 1 med storm! Och med detta laget vet jag att vi kan :)
Ni är så jävla grymma brudar!!!

Nu ska jag fortsätta njuta av denna segern ett tag till och sen somna gott...
Och nästa sak att ladda för är festen på Tegel :D ALL IN!

Ni är bäst!
/ #67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback