Vilken jävla helg :D :D

Jag börjar undra om man spelar i Sveriges roligaste lag, tror fan det iaf :D Så sköna brudar där verkligen alla bjuder på sig själva! Till och med ledarna vågar göra saker som man aldrig sett dom göra förut, för er som vet vilka dom är, tänk er Micke O., Jimpa och Hagberg stå sjungandes (o dansandes i Hagbergs fall) Idas Sommarvisa, enough said! :D

Sen bjöd även varje stuga på ett "väl inövat" uppträdande, följande fick vi höra:
Dagny (Maja hip-hop remix)
I natt är jag din
Sommarnatt
Livet är en fest (Kycklingdansen-remix)
Staten o kapitalet (TFC version)
Sånt är livet (min stuga :D)

I min "lilla" stuga bodde jag, Rebecka (A-pollo-gise), Mickan, Mickis och Happa och vi var team Grisarna - såååånt är livet, såååånt är livet, så mycket falskhet bor det hääääär.. Den man förlorar vinner en annan, så håll i vännen som du har kääär. Vi var riktigt grymma på den låten måste jag säga :)


Karre o Jenne fick sitta i bakluckan på min fullproppade bil när vi skulle tillbaka från en aktivitet hos ledarna.. Och ni ser ju på deras miner hur de tyckte det var :D Värdelösa väg-guider var de oxå när jag backade :-P

I övrigt så bjöds det på ganska mycket träning och aktiviteter och så hann vi ju även se hela julkalendern från '96, myyyycket viktigt! Vi var även tvungna att åka i ilfart in till akuten med en spelare som fått en kraftig allergisk reaktion, det var mindre roligt :/ Men som tur var så slutade allting väl och vi fick åka hem samma kväll :) Ganska spännande resa in till akuten var det oxå även fast man inte tänkte på det då, men personen som körde slutade kolla på hastighetsmätarn vid 230km/h, och då körde vi oftast i fel fil med varningsblinkersna på :-P Blev helt chockad när dom sa hur fort de hade gått, det trodde jag inte :-P

Hände så jävla mycket skoj och så på detta lägret så jag orkar inte skriva allt :-P

Vi avslutade iaf lägret med en internmatch idag som slutade 12-12, antingen så är vi grymma på att anfall, eller så är vi inte så bra på att försvara oss, jag tror helt klart på det förstnämnda :)

Jag säger bara en sak:
TFC - trust, focus, creativity

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback