Skiiiit...

Eftersom jag äntligen är bra i min armbåge så tänkte jag att jag tar ett knä denna säsong... Någon gång nästa vecka blir det besök till Jonas för att se vad man lyckats med denna gång, förhoppningsvis är det bara en överansträgning, håll tummarna!

Imorgon kan bli årets roligaste dag, då är det dags för lagfest+inkilning :D Vi har ingen aning om vad spillevinkarna i FC kommer utsätta oss för, men vad spelar det för roll egentligen? Vi kommer ändå ha så jävla kul! Ryktet säger att om någon däckar före klockan 03:00 så får de andra gör vad de vill med den personen...hmmm... :D

Nej, nu ska jag ta mig en öl faktiskt och sätta mig i soffan o se på något kul.

Puss på er alla =)

Kommentarer
Postat av: Majsan

Din kropp kanske skulle må bættre om du faktist trænade lite under sommaren ;) .. haha! Nej men hoppas det inte e nåt allvarligt!

Postat av: Maggan

Träna vad är det? ;)

Är nog inget allvarligt, men vi får se vad dom säger i nästa vecka :)



Snaaaaart kommer du heeeeeeeem! :D :D :D

2009-09-25 @ 08:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback