http://fenomenetfc.blogg.se/

Så, nu har laget skapat en liten blogg :) hur kul läsning som helst för den som är intresserad :D
Om ni inte redan fattat det så är länken:
http://fenomenetfc.blogg.se/

För att dra veckan i kort så har det inte hänt mycket förutom att jag sålt min lägenhet och gjorde en redig vinst på den. Så nu är allt klappat o klart inför flytten tillbaka till Lidingö - skööööönt! :)
Men den bästa händelsen var att jag och Malin igår fick säga världens skönast nej! :D Några spelare från TIS-damlag (Täby IS) kom o frågade oss om vi kunde stå på deras träning eftersom de saknade en målvakt, kan det vara möjligt? Neeeee... eller...? TIS som har det så bra förspänt på målvaktssidan, hmmm... Både jag och Malin sa iaf självklart nej med kommentaren det kostar. Varken hon eller jag har något kvar att ge till klubben som nästan bara gett oss skit. Som sagt, i så fall vill vi ha något tillbaka! Ledtråd: money, money, money must be funny... :-P Det ledde iaf till att TIS fick göra om sin träning och att vi fick arga blickar från spelarna... Blickarna kan jag tyvärr ej förstå, då vi inte tillhör den klubben längre och ni inte kan kräva att vi ska stå på era träningar för att hjälpa er. Detta gjorde mig faktiskt duktigt irriterad! Men men... what to do? Vi har ju ett nytt lag att tänka på nu :)

En sak är säker: jag jar nästan aldrig har haft så roligt på en innebandyplan som jag har nu - för jag spelar i Sveriges skönaste lag! Just nu är det så att man längtar efter varje träning, och det har jag inte gjort på måååånga år... Och det är så jävla uuuunderbart!!!!
Tack världens bästa FC för den glädjen ni ger mig! :)

The Winner Takes It All
trust, focus, creativity

God natt!
/Cizzi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback