Dags igen...

Har ändå inget att göra just nu förutom att vänta på himla lagerlistan, så jag tänkte att jag tar o skriver ett litet blogg inlägg.

Har inte hänt så jättemkt denna vecka ännu, förutom att vi spelade match mot AIK i tisdags och vi vann med 9-0. Skönt att få nollan avklarad redan innan "riktiga" säsongen startat, alltid bra för självförtroendet. Och dessutom kändes det riktigt bra :)
Dom andra dagarna har det mest blivit städa städa städa och träna lite. Har ju visning på söndag på min lägenhet så måste städa som en tok nu så att den är prickfri.

Imorgon åker vi på läger med FC och att döma efter Jimpas, Görans och Mickes kommentarer så kommer det bli ett helvete :-P Men men, hur som helst kommer det nog bli för jävla kul! För det finns nog inget som är tråkigt med detta laget :)

Var och kollade på en match i söndags också och det enda jag kan säga är att tränare som lägger lika mycket fokus på att klaga och mucka med domarna som de gör på att coacha sitt eget lag, ja, de går inte alls hem hos mig!

Nästa vecka blir nog en lite lugnare vecka, det ska bli skönt! Men förhoppningsvis blir det räkor&aoili kväll på fredagen och kanske en liten Tegel utgång, men vi får se :)
Och inte att förglömma; seriepremiär mot Duvbo på söndagen :D

Nu ska jag fixa lite här!

Saknar Majsan & Bettan något sjukt... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback