Tråk

Hur många gånger har du varit kär? Oj, några stycken :-P

Favoritgodis: Blåafiskar :D
Coolaste stad du har besökt: Får bli land; Island iofs var New York inte så tråkigt heller

Action eller Skräck? Skräck, bara för adrenalinkicken
bli när du var liten: Sportjournalist

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Sportfåne

Vad är du beroende av? Nära o kära och resor

Dagens roligaste händelse: Morgongympan med Hagberg o Bergstrande utanför jobbet imorse :D

Dagens tråkigaste händelse: Att jag behövde gå upp halv sex :(

Dagens humör: Riktigt pigg faktiskt och tokladdad inför kvällens CL
Vilka tv-program följer du? Hmm...CL och 24 försöker jag följa...

Vad gillar du mest med dig själv? Att jag försöker leva i nuet, optimist :)

Vad gillar du minst? Min jävla huvudvärk som kommer i tid o otid...

Vad är det roligaste du vet? Oj, svårt... Men resa tror jag :) Och grillkvällar!

Har du något motto? Live forever

Hemlig hobby? Hmm... Matlagning, kanske?

Något vi inte vet om dig? Schackmästare

Vad ångrar du? Finns väl alltid ngt man ångrar, men jag har nog förträngt det :-P

Vad önskar du? Att jag satt i London på en skön pub med Majsan eller var i Thailand med syster

Vad klarar du inte dig utan? Mobilen o körkortet

Vad gör du helst en vardag? Softar o träffar vänner o Perka, kanske tränar lite...

Vad gör du helst en lördagskväll? Gör något oplanerat med vännerna/pojkvännen

Vad har du mest av i din garderob? JEANS!

Drömjobb? Ett jobb där jag har sköna arbetskamrater o tjänar bra med pengar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback