Otroligt nice!

Igår var jag och Jessica och shoppade. Vi började på WESC (viiisc) lagerrensningen där jag shoppade:

En grå/silvrig jacka

Ett par vita hörlurar (snäckor)

Ett par svarta shorts

En vit t-shirt

Två par trosor

allt för typ 700 kr totalt - galet nice! Sen gick vi vidare till Deichmann där jag shoppade:

En svart handväska

Ett par svarta lågklackade skor (ca 3-4 cm)

och sen gick vi till H&M där jag shoppade:

En svart blus

En svart top

jag är grym på färger ;) Totalt gick shoppingen på ca 1200:-, hur nice är inte det på en skala?


Idag ska jag ta och köpa en elgrill oxå :) Dom har tokrea på Elgiganten, så snart kan jag också grilla året runt, wiiiiiiieee...

Och imorgon blir det nog After Work - niiiiice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback