"Försöker inte gå på vatten - jag lär mig gå på land"

Jag är verkligen förstörd efter igår.. helt mållös... hoppas ingen nämner ordet fotboll idag... :/

Idag blir det iaf en trevlig kväll med Kajsa :)
Imorgon ska jag på skiva med Majsan - tema: good or bad
Lördag har älsklingen inflyttningsfest
Söndag hoppas jag på en soft dag i Åkersberga med sol o sen kanske en trip till ön för att gå milen.

Har iaf nya arbetstider nu, 7-14 :D :D till o med augusti, nanananana... Sen blire 7-15:30 i september och sen 7-17:00 oktober-januari, det kommer bli tufft men vem bryr sig när det är tråkigt väder ute :D

Var hos frissan igår också o klippte o färgade mig. Blev lite mörkare och sen magmaröda slingor i luggen :) Det var Eva's idé och blev riktigt coolt!

Nu är det dags att jobba.
Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback