Trötter...

Jordens mest irriterande huvudvärk har jag ikväll... vägrar gå över! :( Men men.. ska nog sussa snart så då går den nog över :)

Äckligt bra låt:

Egentligen gillar jag inte "skrikrock" men när refrängerna är melodiska så går det alltid hem :)
Sonic Syndicate och även In Flames är helt klart grymma!

En annan rekommendation till er alla är att lyssna in er på svenska bandet All Ends, ett av mina favoritband sen länge. Så bjuder även på deras senaste singel:
All Ends - What do you want


Imorgon ska jag gå Lexington utförsäljning med Jessica, ska bli riktigt skoj! :) Hoppas man inte hittar för mycket bara...
Såg filmen Sex Drive idag, helt ok no-brain film, alltså alldeles lagom för mig idag. Värd en titt och du vill ha en film i lite samma anda som American Pie.

Nej, nu får det nog räcka för ikväll - hej på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback