Män som hatar kvinnor

Var och såg Män som hatar kvinnor igår med Perka, Kajsa och Fredrik (Kajsas arbetskollega), var en av de bättre svenska filmer jag sett på länge! Jag som alltid brukar somna till film, tror faktiskt inte att jag gjorde det till den, man satt som fast etsad hela filmen igenom, riktigt bra!


Fick lite bra filmtips igår när jag var och lämna in bilen, Wallander och Ha ett underbart liv ska jag ta och se.
Snubben som jag lämna in bilen hos var förövrigt otroligt skön! Och jag ska dit imorgon och betala eftersom jag inte gjort detta ännu, men som han sa: Jag vet var din brevlåda bor! :D

På fredag blir det Fondueboden med tjejerna+PP på jobbet :-P Kommer bli så sjukligt gott och något säger mig att man kommer må mindre bra på fredag kväll.

Matchtiderna är släppta för bortamatcherna:
15 mars 17.00 Botkyrkahallen (om vi inte får tv-matchen då är det 17de som gäller)
29 mars 19.00 Botkyrkahallen
Be sure to be there!

Nu är kära lagerlistan klar, hej hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback