Kul!

Kom hem från Västerorts tränings för ett tag sedan och det var riktigt kul att se "tanterna" in action. Och extra kul att se Maria, Helena och PP in action igen! :D Det var ett tag sedan vi var så många från gamla Lidingö samlade på samma plats under en träning :) Gav Helena och Sofie lite goda tips som jag hoppas dom tar vara på.
Måste även säga att Västerort verkar vara ett otroligt skönt gäng! Gick och garva under mer eller mindre hela träningen så jag var nöjd :)

Dock fick alltihopa mig att minnas....




Det är verkligen något att sakna...

Bästa gänget någonsin!

Men men, man saknar nog alltid sin modersklubb på något sätt! Och det tror jag är bra! Börjar i alla fall nu äntligen finurla ut varför jag hållt på med denna sport i +10år, så det känns bra :)

Nu är det toktagg som gäller inför första SM-slutspelet, känns så jävla bra!!!

Nej, sov dags snart, puss på er alla trogna läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback