Dåligt humör...

Är på riktigt dåligt humör just nu och vet inte ens varför.... Helt värdelöst!

Längtar iaf till imorrn då det blir grym middag med några från jobbet - mys!
Sen får vi se om jag och "Slem" går ut och gör stan osäker ;)

Jag hoppas att även Jessica, Sandra och PP följer med samt att man möter upp några i stan. Kan bli en guld kväll!

Vet iaf vad jag ska ha på mig - kors i taket! Blir en combo av detta:

Man måste ju ha koftan för att inte frysa ihjäl :-P

Blir ingen träning för mig idag heller, känner mig lite småhängig, huvudvärk o grejer, och är inte alls sugen på att träna... :/  Ska bara stanna hem och ta det lugnt och äta gott och dricka gott ikväll :)
Var och köpte en ny plattång och en hårfön idag också, så att jag kan fixa frissan ordentligt :D

Nu ska jag duscha och sen käka, bjuder på en bra låt så länge:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback