Dags att ta tag i bloggandet

Nu när jag har lite mer tid över än vanligt under en längre tid så tänkte jag försöka, OBS försöka :-P, ta tag i mitt bloggande. Vi får se hur det går dock :)

Blev iaf grym middag med "tacopaj" och nachos:


Tyvärr så åkte vi ur slutspelet igår... Mycket tråkigt! :( Men vi åkte ur med flaggan i topp och tyvärr var Balrog några storlekar för stora för oss denna säsong. Nu har vi uppehåll i tre veckor, 7-8 veckor för min del eftersom jag har en armbågsoperation i slutet av april, ska bli så skönt att slippa alla problem! :)
Sedan ska man ta beslut om hur man ska göra... Köra järnet ännu en säsong eller "varva ner" lite, känner mig som om man typ är 40-bast när man säger så *haha* men ibland tar innebandyn lite mycket tid. Men samtidigt så vill jag inte lämna brudarna i laget - för dom är guld! Men men, vi får se... Har ju som sagt 7-8 veckor på mig att fatta det slutgiltiga beslutet. Håller alla dörrar öppna så länge :)

Tog en hyfsat nice bild härom kvällarna från lägenheten:


Idag är älsklingen på Bob Dylan so I am flying solo tonight... lite segt men men... överlever tills imorgon hoppas jag :)
På onsdag blir det mumsig matlagning och allmän skitsnackning med Kajsa, kommer nog bli nice!
Helgen är än så länge mer eller mindre oplanerad, känns iofs rätt skönt. Men funderar på att styra något här på lördag men får se hur det blir med det.

Nu börjar det bli dags att boka våra kära M&M&M-kryssning och SM-festen, Majsan :D
Då ska det röjas!

Såg även att våra favoriter Tfor2 lirar i Upplands Väsby den 4 april och 9 maj, vad säger du Majsan? :)

Nej, nu har jag skrivit ett otroligt långt och seriöst inlägg, i mina ögon. Så nu ska jag nog snacka med lite folk på msn och sen bege mig mot tv'n och kanske sussa in - skönt!

Puss på er trogna läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback