Lördag

Blev en riktigt lång filmkväll igår och jag tror inte jag o Kajsa var hemma förrens tre-halv fyra, men trevligt var det :)

Idag har jag vart på IKEA och köpt massa grejer :) Teflonpanna, skålar, doftljus, handdukar, filt m.m. Och sen blev det en grillpanna på DUKA också - MUMS!

Nu bär det snart av till Berga för att först se Lidingö-Åkersberga, det ska bli kul!
Sen blir det party, inte jättetaggad ännu dock... Och inte sugen på alkohol överhuvudtaget. :/ Men men hoppas det går över! Lär hur som helst blir för jävla trevligt - med eller utan alkohol för min del :-P Bara sköna människor så då kan det inte misslyckas :)

Lär dock få sova i Perkas mini-lilla säng inatt, kan bli intressant ;)

Imorrn är det stora städdagen och jag ska göra allt sånt där roligt... blääää...

Nej, nu ska jag fixa mig det sista hej hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback