Låst

Jahapp, då sitter man på jobbet o väntar på att systemet ska låsa upp sig - japp, det är jag som har låst det :D I  två timmar än så länge hahaha...

På måndagen börjar detoxen.... yeeeww...

Ikväll blev det lite ändrade planer, först blir det gymning och skitsnackning med Kajsa, jag tippar på att jag kommer snacka mer skit än gymma men det är en annan femma ;) Sen åker vi båda hem till PP på filmkväll - det ska bli kul :)

Dagens samtalsämne på jobbet har handlat om en sak - s-e-x :-P Jag apgarvar och blir vråläcklad på samma gång.

Nej, nu ska jag se hur det går för PP o hans tvättande av min bil :-P

Hej hej hej - från oss som fortfarande jobbar här på Elkjöp ;)


Emelie jobbar också men hon är för ful för att fastna på bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback