Koffeinbrist...

Så idag sitter man på jobbet med huvudvärken gånger XL... Har väntat på att den ska komma med tanke på att jag sen i måndags inte dricker kaffe längre, eller något som innehåller koffein (undantag för te). Så nu är det inge kaffe, Cola, Red Bull eller huvudvärkstabletter med koffein... Koffeinberoendet ska bort!!!

Ska ä'ven börja med en
detox på måndag - ska bli intresant men ska vara bra för kroppen :)

Dessutom är det slut med att äta pizzor till lunch... Måste börja tänka på vad man stoppar i sig egentligen. Så istället för pizza nu ska jag ta sallad till lunch - den är iofs sjukt god så det ska nog inte bli några problem :)

Helgen börjar även den bli uppstyrd:
Fredag: Filmkväll med Kajsa och ev. några fler
Lördag: IKEA med syrran, ev. se innebandy i Åkersberga, sen blir det "välkommen hem-fest" för Perkas bästa polare Marco - kan sluta illa!
Söndag: Inga planer under dagen vad jag vet, men ev. så blir det bowling mot Öhlis om han kan *mohahahah*

Nej, nu ska jag jobba! hej hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback