Trötter...

Sitter här och lyssnar på Lou Gramm, riktigt bra! Är så sjukligt trött och måste verkligen göra en insats här hemma... blääää... Men men... Blir god middag idag iaf, thaisoppa med lite morötter i och så oliv-ciabatta med vitlökssmör - MUMS!

Denna skrämde livet ur mig häromdagen på jobbet:

Tänk på att vi jobbar inne i ett berg så är inte var dag man ser ett kryp inomhus, förutom Torsten då ;)

Vi vann iaf igår, riktigt skönt! Och jag själv kände att jag börjar hitta tillbaka till formen och framförallt till glädjen - så nu jävlar kör vi!

Bjuder på "Nackbrytarn", Fröknarna Bling-bling och sovande fjunisar:


På måndag (2/3) ryker håret :D Riktigt nice!
Och på fredag ska jag och älsk åka till farbror tatuerarn och så ska jag boka tid, wiiie :)
Och sen på lördag innan matchen blir det brunch på Elfvik med syrran - MYMS!

Nej nu är det dags att byta musik och höja volymen och börja städa, sen blire nog middag och filmkväll alá Cizzi:


Hej på er mina trogna läsare :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Bling bling, synd att det var lite dåålig passform haha

ses på onsdag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback