Tack för den...

Jag vet att det är sagt att vi inte får skriva något i bloggar etc när vi är missnöjda/besvikna med innebandyn men denna gången kan/vill jag inte låta bli...
Är så jävla besviken och ledsen så det inte ens finns på världskartan. Den matchen jag sett fram emot hela säsongen blir bortsopad mitt framför fötterna på mig, tack för den... Jag kunde fan inte ens hålla tillbaka tårarna, så jävla viktig var denna match för mig. Och just nu betyder orden "serien är viktigare" inte ett jävla skit! Speciellt när jag vet att när en viss person kommer tillbaka så kommer hon ändå få spela... Så jävla less på allt... Och sen att dom behandlar Malin som om hon inte betyder något gör inte saken bättre. Men men... skulle kunna skriva så jävla mycket dumt nu, bara för att jag är så besviken. Men jag får avsluta med:

Att önska Hanna sjukt mycket lycka till imorgon och jag hoppas det går bra för dig - och det menar jag verkligen - vi ska ha dom där 15 000 :)

Nu ska jag käka tacos o ta mig lite rött eller något - hej hej hej

Kommentarer
Postat av: Den allvetande skräphögen

Nä men kissen, usch då!! Det måste vart därför du inte svarade på mitt mess igår.

Det är ju tur att du har galaxens största biopremiär att se fram emot på fredag !!

2009-02-10 @ 08:51:15
Postat av: karro

skit innebandy :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback