Snart fredag!

Fy sjutton vad glad man blev idag när man kom ut från jobbet när solen sken och nästan all snö på marken var borta, snart är våren här!

Jag och syrran mailade lite med varandra idag och det lutar åt att vi åker ner till Thailand tre veckor nästa vår och tar dykcert. Har ju ett år på mig att spara ihop pengarna så det ska nog bli av. Kommer bli så sjukt kul! Och ett dykcert är ju inte fy skam att ha!

Och jag hoppas också att Alpen-planerna nu någon gång blir av, skulle verkligen vara DRÖM!

Nej, nu ska jag ta och göra lite thai-soppa med morötter och sen så ska jag gå till Tibble och sola och sen är det träning.

Hej hej hej


Kommentarer
Postat av: Ekonomen

Jajamensan lillan, bara att börja spara - nu jäklar ska vi tillbaks!! Å men din fiskskräck så kommer den upplevelsen bli tagen till nya höjder :)

Undras om jag borde dra ner på min shopping då?

:)

2009-02-27 @ 11:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback