Fettisdagen!

Idag är det tydligen min namnsdag, för det är ju fettisdagen, nananana :) Tack för den kära du ;)

Har precis kommit hem från handlingen och ska nu börja fixa iordning middagen:

Baconlindad och fetaost fylld fläskfilé med vitlöksmarinad och till det blir det pommes och valfri sås.
Och i bakgrunden skymtas kvällens drycker - öl :)

Ur stereon strömmar Kings Of Leon och Mando Diao, två riktiga drömband!

Är en riktigt bra match på tv idag också - Inter - Man. Unt. - pest eller kolera i mitt fall, Zlatan eller Ronaldo...  Men det är två riktigt bra lag och det kan bjudas på fin fotbollsunderhållning. Jag håller iaf på Mourinho!
Passade på att fixa Viasats sportpaket idag också så man slipper gå ner till Tegel för att se matchen :-P

Har hunnit ändra mig angående tatueringen också, har gått tillbaka till det jag tänkte först.
Så nu blir det i ländryggen istället så att jag får det citatet jag vill ha :) Ska be snubbarna på Heavenly fixa till den lite med typsnitt och krusiduller, kommer nog blir grymt!

Nej, nu måste jag duscha så att jag kan börja med middagen!

Hej hej hej

Kommentarer
Postat av: Bettan

Nice :) Du kan du berätta i vilken väderriktning Kina ligger åt? ;) Saknar dig gumman ska också tatuera mig snart :)

2009-02-25 @ 11:22:03
Postat av: Bettan

Nice :) Du kan du berätta i vilken väderriktning Kina ligger åt? ;) Saknar dig gumman ska också tatuera mig snart :)

2009-02-25 @ 11:22:25
Postat av: Rhinos fanclub

Jävlar vilken rolls-royce middag, you can come to my place anyday!

Åh öl på en tisdag, nej men Cecilia då :)

Nu ska jag kolla in Heavenlys hemmis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback