Snart helg! :D

Hela påsken är nu nästan planerad:

Torsdag: Bio (Fast and the furious), middag plus liten utgång med bästaste syrran
Fredag: Dagen är oplanerad, på eftermiddagen/kvällen blir det Balrog-Rönnby tror jag
Lördag: Påsklunch på Perkas land
Söndag: Påskmiddag hos mina föräldrar
Måndag: Den stora impulsdagen! Men beroende på väder så ska jag eventuellt fixa lite skivor o filmer till mig & Majsan :D

Och igår fick vi ju reda på vem vår nya tränare är... Roger Östergren... Han gav ett bra intryck vid sin presentation men svårt att säga något förrän man sett honom coacha. Så vi får se :)

Nu ska jag käka lite frulle :-P

Kommentarer
Postat av: Jessika

Hey, jag ser att du missat att planera in Majsan nånstans ;)

Postat av: Maggan

Kanske kan planera in dig på fredagen? :)

2009-04-08 @ 11:29:39
URL: http://whodareswins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback