Armbågsoperation...

Hemma hos m&p nu och har precis käkat lite..mycket thaimat - gudabenådat gott :)

Operationen idag gick jättebra, fick dock en smärre chock när jag fick reda på att jag skulle få narkos, det trodde jag inte :-P Men vad gjorde det. Alla på sjukhuset var dundertrevlig och jag tror nog det var länge sedan som jag garvade så mycket hos läkarn. Vilka sköna människor som jobbade där! Plus i kanten till Täby Närsjukhus! :)
Nu är det två veckor med megabandaget och stygn som gäller, sen ska jag ta bort stygnen och tejpa istället i ytterligare tre veckor, kan bli längre beroende på hur bra det läker... Men men, känns så bra nu o har inte ens ont så jag är nöjd :D


Jordens största bandage för en liten armbågsoperation...
Slemsäcken är bortskrapad och muskeln är fastsydd nånstans :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback