Möbler! :)

Igår var jag på Jysk och köpte den första möbeln till lägenheten, det blev en soffa:

Den soffan kan det bli många mysiga filmkvällar i, och jag kan tänka mig att en och annan kär vän lär sova i den ;)

Köpte också två sängkuddar till, eftersom det blir dubbelsäng i nya lyan :)

Sen bar det iväg till Gallerix där jag köpte tre (eller en beroende på hur man ser det) tavla, tyvärr hittar jag ingen bild på dom :( Är iaf tre tavlor över New York som kan sättas ihop till en stor :)

I helgen blir det IKEA och sen efter det ska dessa två inhandlas:

Och idag har jag hunnit med att vara på jobbet, hos sjukgymnasten, hos ortopen, på röntgen och hos ortopeden igen...
Måste faktiskt passa på att rekommendera City Akuten inne i stan, hundra gånger bättre än Danderyd. Tog två timmar totalt! Alltså med besök hos ortoped, röntgen och hos ortopeden igen - otroligt njöd!
Fick iaf veta att inget är brutet i min kära tumme, utan jag har väldigt uttänjda ledband... Så blir vila 1-2 veckor och tejpning i 3-4 veckor... :/ Måste ha tejpen för att inte slå upp skadan så fort jag slår i tummen i något... Men men det var skönt att inte ngt var brutet eller att ledbanden var av, så jag e ändå rätt nöjd. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback