Lunchtime


Dagens lunch blev: Grekisk Youghurt med honung och köttbullar bredvid - hur gott som helst! :)

Mycket att göra på jobbet nu... Inventering nästa vecka - blä! Men men är väl bara och jobba på... Från och med onsdag slutar jag 18:00 oxå, det suger big time! Men det är det fan värt för att få sluta 15:00 maj-augusti, om det är någon gång man vill sluta tidigt så är det ju då :)

Hittade lite "gamla bilder" från när jag var på The Studio:


Håller dock på att få dunderhuvudvärken så blir nog ingen filmkväll med Majsan ikväll :( Så jävla trist... Men jag måste lära mig och lyssna på min kropp - vill inte ligga däckad med dunder migränen imorgon... Så får väl bita i suraäpplet.

Måste ju dessutom vara fräsch till imorgon - ska ju få spela :) Så otroligt skönt! Har haft lite motivationsbrist denna vecka så det var precis vad jag behövde. Ska bli så jävla kul!

Vill till N.Y. igen...


Dagens skiva: Freddie's tranceskiva, den går varm i reklamationsrummet idag :)

Nu ska jag beställa lite grejer från Coolstuff till nya lägenheten!!! :D

Smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback