Motivation...

Idag har jag inte så står motivation till att åka o träna... Är sjukt trött efter helgens resa, men men what to do, måste ju tänka på Beach... Nej, vassen 2009 ;) Hoppas på en bra träning! Dock vet jag att det väntar stenhård fys idag...

Det var riktigt smutt med två segrar i helgen :D Vinsten mot Pixbo gav mig gåshud och det påminde mig om varför jag spelar innebandy och varför jag spelar i Täby :)

Denna gång bodde vi dock inte på Scandic utan på Clarion :) Det var riktigt fint och Hasse fascinerades över taket (bild kommer). Däremot hur rummen fördelades var märkligt... Hur kan det komma sig att Bergströms gäng fick en svit på 75kvm och bastu att bo i? Hmmm... ;)

Tror jag har en miljon blåmärken just nu... Förstår inte var alla kommer ifrån! Hmm...

Veckan börjar arta sig och mer och mer saker ska hinnas med.. Måste packa flyttkartonger, städa, fixa tv-, bredbandabonemanget till nya lyan, fixa elen, åka till IKEA, vara DJ på systerdotterns Halloween party osv...
Iofs gillar jag att ha saker att göra :D

DANSBANDSKAMPEN - behöver jag säga något mer?

Nu ska jag träna, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback