Måste skriva av mig...

Träningen igår var skitbra :D Andra riktigt bra träningen för säsongen... Så idag är jag nöjd :)

Dubbelhelg denna helgen nere i shotahiti... Det ska bli sjukt kul!

En vän till mig ska vittna mot sin egen mamma... Tycker så sjukt synd om den personen! :(
Finns alltid här - kom ihåg det!

Nya AC/DC plattan är guld.

Födelesedagen var grym - både fredagen och lördagen tack alla!

Skönt att Perka missade memot om att le ;) Och Jessie sprang o gömde sig när fotografen kom - haha

Några av presenterna var: pengar till en tv, massa köksgrejor - kastruller, knivar, äggklocka osv, jättefin skål från Kajsa, micro, dammsugare, fefferonisar & lotter från Bergström, presentkort på våffeljärn från Perkas föräldrar, skumpa från Melker :D och sist men definitivt inte minst från älsklingen:
Ölprovning för två - kan man bli nöjdare? :D
Ber om ursäkt ifall jag glömt någons present....

Nej, nu måsta jag till jobbet!
Ikväll blir det till att hämta cd-pelare o leka med Perka :)
Över & ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback