I set my sails in new born skies

Nu är det exakt en vecka och en dag kvar till flytten!!!!! YEAJ!
Kommer bjuda på lite bilder ikväll på jävla mycket saker det är som ska flyttas... Helt sjukt!

Ikväll är det match, och min andra match från start för säsongen... Råsunda står för motståndet i DM-kvarten, vi hade en riktigt tät träningsmatch mot dom så det ska bli sjukt kul o se hur mycket vi utvecklats o även dom. Bara hoppas att våra fjunisar kan hålla nerverna i styr när Danil Breitzholts står på andra sidan. Haha..
Vad jag vet så kommer min far, mor o syster och ev. älsklingen, sen kanske det kommer någon mer vem vet?

Kajsas och mina fina sms i fredags till en viss chef, gjorde ingen skada och ack så kul det va :D

Helgen har varit grymt lyckad också :) Hunnit packa typ allt samt umgås med vänner och älsklingen - perfekt!

Nu ska jag jobba, hej hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback