Vilket klipp!!

Idag var jag på Lexington utförsäljningen vid Danviktulls bron och vilket kap jag gjorde! :D Shoppade grejor för minst 1500 spänn men behövde endast betala 300 kr i kassan, så stort tack syrran & **** på Lexington som gav mig superpriset på mina grejor! :)

Det jag köpte var:
1 påslakan
1 örngott
2 underlakan
1 badhanduk
2 kökshanddukar
2 grythandskar
1 grytlapp
1 par tofflor
2 kuddfodral

Tror det ska vara allt men är inte säker :-P

Och för er som inte vet vad Lexington är:
Lexington är ett svenskt
företag som säljer sängkläder och andra hemtextilier samt, på senare tid, kläder. Kollektionerna ska vara inspirerade av den amerikanska östkusten och då i synnerhet New England och håller en ganska hög prisnivå. Företaget öppnade i början av 2008 sin första klädbutik på Birger Jarlsgatan i Stockholm. Man har idag (jan 2008) nästan 600 återförsäljare i över 20 länder, varav Sverige, Norge, Tyskland, Spanien, Holland och England utgör de största marknaderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback