Valborg :D

För andra året i rad så styrde jag Valborg hemma hos mig, det bjöds på grillat och potatissallad såklart, dock var mina grillkunskaper sämre än vad jag kunde minnas... Köttet börja brinna!!! :O Men men det gick och äta ändå :)
Efter maten bjöds det på ölspelet, vilket folk klarade mer eller mindre bra ;) Inga namn nämnda...
Efter diverse mishaps' så drog iaf vi som var kvar in till Sandra Mattssons skiva på Chaplins, sällskapet var grymt men musiken var ngt av det sämsta jag hört... Turredunk hela kvällen, ingen hit direkt! Men det var trevligt ändå :D

Helt klart var detta en av dom mer lyckade Valborgarna, och extra lyckad när man fick tillbringa den med älsklingen.

Lite bilder:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback