Långtråkigt :-P

NÅGON SOM DU SAKNAR: Älsklingen
NÅGON SOM DU LÄNGTAR EFTER: Sommarn!
NÅGON SOM DU HATAR: Vänner som sviker än
VEM KRAMADE DIG SENAST: Måste vara älsklingen :)
VEM PUSSADE DIG SENAST: Erik :)
VEM RINGDE DIG SENAST: Mamma tror jag...
VEM RINGDE DU SENAST: Pappa
VEM VAR HEMMA HOS DIG SENAST: Kajsa
VEM VAR DU HEMMA HOS SENAST: "Huset"
HAR DU NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: Nope, har världens bästa pojkvän!
HAR DU ÄTIT NÅGOT IDAG: Frukost - Kaffe & mackor med smältost
HAR DU PRATAT MED NÅGON IDAG: Nope, inte än 
HAR DU GRÅTIT IDAG: Det ha jag inte gjort på länge...
HAR DU SKRATTAT IDAG: Inte skrattat, men småflinat :-P


Jag

Är singel: Nope
Saknar någon just nu: Japp
Svär ofta: Ibland...
Sjunger i duschen: Hehe nej, då skulle folk bli döva! 
Är en morgonperson: Beror på, har inget dåligt morgonhumör iaf :) 
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Går inte i skolan ;) 
Skrattar åt mina egna skämt: Ööööh.. nej! 
Vill ha barn: Nope... gillar inte småbarn....
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Absolut!
Har du glasögon/linser: Ja, det har jag
Piercingar: Nej, men kanske kommer göra en
Syskon: 2 storasystrar
Pojk/flickvän: Jepp
Jobb: Aaaa
För många vänner: Neeee
Rymt hemifrån: Ja, en kortis ;)
Färgat håret: Det gör jag flera gånger per år
Bra självförtroende: Varierar
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja
Varit kär: Är nu :)
Dumpat någon: Japp
Gjort något olagligt: Har inte vi alla det?
Somnat i skolan: Såklart! :D 
Brutit ett ben: Aldrig brutit ngt 
Tappat bort mig i min hemstad: Flera gånger... 
Sett en fallande stjärna och önskat något: Nope
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Mhm...
Smugit ut utan lov: Jag får alltid lov :D
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Yes
En hemlighet som ingen vet: Har några
Varit på en blind date: Hehe japp, värsta ja vart med om :-P 
Sovit en hel dag: Japp :D 
Somnat gråtande: Har jag säkert när jag var mindre
Brukar du titta dej själv i spegeln: Ja
Ha ångest: Det händer
Drömma mardrömmar: Drömmer typ aldrig
Klä dig i svart: Det händer
Hata folk: Japp
Lita på folk: Krävs väldigt mkt för att jag ska lita på en människa fullt ut, men finns några jag litar helt på.
Sista personen som sov i din säng: Jag
Fick dig att gråta: Inget minne
Du delade en dricka med: PP...
Skrek på dig: Farsan
Du fick sms från: Erik <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback